skolan börjar snart....

idag har jag varit med jesper på sin nya skola.....högstadiet i vara...
han tycker det ska bli spännande att börja i 7:an...
skolan börjar på tordag men vi var där idag för lite info..
på onsdag börjar fredrik 10:an......nästa år är det gymnasiet för hans del....
cassadra har ett år kvar på barn och fritid..sen börjar allvaret för hennes del...
andreas jobbar och står i,,,,han har ju flyttat hemifrån med sin tjej frida.....
jättefin lägenhet (vindsvåning på hela 94 kvm)dom har öppen spis och jättefina fondtapeter...
ljus och härlig lägenhet....
 snart bär det av till cypern,,,har varit och shoppat lite sommar kläder....det va ju riktigt billigt,med tanke på att dom rear
ut alla sommmar kläder nu........
jesper är lite spänd inför flygturen,,,freddan oxå,,,men det ska nog gå bra ändå....
idag började jag kl 6,,skulle starta upp tvätt och mangeltaken......
men jag slutade tidigare för vi skulle ju på mötet i skolan......
ska gå igenom min garderob,,,se vad jag har,,,,det behövs ibland...

senare idag ska cassandra till körskolan,,,hoppas det går bra för henne.....
och det tror jag att det gör,,,hon e lite modigare än sin mamma......

i lördags var paula och andreas här....hon hjälpte mig att färga och klippa håret...
jag blev faktiskt riktigt bra i skallen.......

nä nu ska jag diska lite och ta en kopp kaffe......ha det gött därute alla kompisar.......

Kommentarer
Postat av: madde

Hej. Det händer mycket nu med barnen när de blir stora. Ha det gott och tack för senast.

Kram Madde

2008-08-18 @ 11:48:38
URL: http://madde58.blogg.se/
Postat av: käthe

jobba du sent denna vecka?

2008-08-18 @ 11:52:27
URL: http://kathan.blogg.se/
Postat av: madde

Japp det gör jag är du hemma eller?

2008-08-19 @ 11:15:20
URL: http://madde58.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0