pepparkakshus på gång..........

idag tänkte jag baka ett pepparkakshus......
lite pepparkakor blir det väl oxå.....
i morgon ska det åkas till gbg för att inhandla lite julklappar...
man får passa på när man är barnfri........
jesper ska åka till kungshamn och fredde är på kortis.....
tänkte ta lite kort på mitt skräprum,som christer kallar det för ,,men såg att jag inte hade
städat efter mig sist,,,,usch,,så det kan bli...hihihihi...
så då klarar jag mig igen ,,,,,,
nu så har snart alla tomtarna kommit upp.......
har lite kvar,,,,,ska stryka dukar som kommer att gå åt under julen...
jag har fått ledigt under jul och nyår i år igen,,,göttigött......
så jag ska vara hemma från den 20/12-7/1 ,,,,,,,,,,
nä nu kallar plikten,,,,ha det...........................

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilka snyggingar!!!!Fasen vad stressigt det är nu.. får väl skylla mig själv

Kram till er alla

2008-12-09 @ 22:30:47
Postat av: Anonym

uppdatera med bilder/ LOLLO

2008-12-21 @ 10:50:26
Postat av: Eva-Lena

God Jul önskar jag dig.

Kram

2008-12-24 @ 12:16:04
URL: http://evalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0