SOL

äntligen tittade soen fram igen,,,skönt.
har varit på överby idag...med paula och hennes små änglar...roligt..
jo förresten.....har köpt nya utemöbler,,inte i dag men för ett tag sen...

vi köpte både parasoll , 6 stolar,(men det är bara 4 uppställda) ,dynor och bord på möbelskavanken i gbg..
jättefint,tyckte vi...
usch,nu e snart min semester slut,,,tråkigt men så är det,,,ska ju ha 2 veckor i sept,när vi ska ner till
cypern,,så en ska väl inte klaga.......
i morse var jag och jesper på frukost hos min syster madde i vedum....både gott och roligt...
sen kom paula hem och det var då vi åkte te trollhättan.....
har köpt hårfärg..tänkte få bort de grå uppe på skallen...få se när det blir gjort....
nu väntar jag på att jesper ska komma hem,,,han har cyklat te arentorp för att ta ett kvällsdopp.
måste bara visa en bild på min fina ros som heter white night

den doftar underbart...
ha det gott alla därute,,,,hoppas att värmen får stanna.....KRAMIZAR

Kommentarer
Postat av: Lollo

Verkligen snyggt på altan gillar de där honungslaserade, eller vad det nu kallas.

Rosen, hur fin som helst. NU BÖRJAR JAG SEMESTERN, i 5 veckor.... skall grunna på kök o dyl...

Kram till er!

2008-07-09 @ 21:19:38
URL: http://lollo54.blogg.se/
Postat av: käthe

det kök du skickade te min mail e verkligen snyggt..

har skickat svar te din mail. kram

2008-07-13 @ 11:46:33
URL: http://kathan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0