jaha......

då var det måndag igen....dagen började regnig,men slutar med riktigt vårväder,,,e det detta man kallar för aprilväder?
skulle varit till vedum på lördag men får nog skjuta upp detta med tanke på mitt hem,,,det ser ut som en byggfirma hemma,,,,,listor ska upp ,det ska målas färdigt och det ska bättras lite här och där....tänkte lägga ut lite bilder sen när vi är färdiga...jag har ju köpt mig en ny soffa...en BIOSOFFA.....riktigt farlig sak att sitta i,,,man vill ju inte gå ur den...jätteskön.....
sen så installerade vi in bubbelbadkaret oxå,,,,svettigt,men det gör ju inget,,jag kan ju alltid ta mig ett bad...hihihi..
oh,vad jag längtar efter värmen.....jag har sått physallis idag,,,förra året satte jag likadana och dom blev så goda...
fick många goda frukter.....
fick ett e-mail från en i ms gruppen idag oxå,,,måste svara och tala om att jag mår bra,,,inga skov hittills i alle fall.
hon hade haft en riktig dålig vinter men var lite bättre nu,,,hon har sålt sitt fina hus för hon behövde en lägenhet utan trösklar och trappor,,för rullstolens skull...och nu behöver hon inte den ...men man vet ju aldrig...rätt som det är blir man påmind om sjukdomen och behöver kanske rullstolen igen..ja ja sånt e livet..
nä nu ska jag fortsätta lite innan mina tv program börjar.
ha nu en riktig skön måndagskväll,,så hörs vi av där ute i cybervärlden
kramizimage33mina blivande physallis

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det skall bli gott att prova dessa små men goda frukter.
Kram från Gråbo

2008-04-07 @ 22:16:16
URL: http://www.lollo54.blogg.se
Postat av: Eva-Lena

Dom är så goda dom frukterna.
Ha en bra kväll.
Kram

2008-04-08 @ 18:27:55
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Marie

Jag kikade bara in för att se hur du hade det. Jag önskar dig en fin onsdagseftermiddag..;-)

2008-04-09 @ 14:10:49
URL: http://www.alltiallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0