förkyld igen..........

vad är detta??hur många ggr ska man behöva snörvla innan det ger sig?
usch....inge kul alls.
jaha...då var det onsdag igen..det är inte klokt vad dagarna går fort...
idag kommer mina goa kilar på tv fem...ROOMSERVICE.
vilka härliga grabbar....dom får gärna renovera hemma hos mig..hihihi.....

vilket spring det är på jobbet nu.....säcksystemet är nerplockat så all tvätt hamnar
i stora vagnar,,som jag får köra ut i fabriken till manglarna....nu känner man att man
har ett par fötter i alle fall......och somna å kvällarna e´inga problem...somna som en
stock och sover som en gris...
nä, nu ska jag upp och pyssla lite i mitt scrapprum(skräprum,som christer kallar det)
inför lördag...jag ser verkligen fram emot det....måste på bolaget oxå...
köpa lite drivmedel.....ha det gött därute i rusket.....KRAMimage17

Kommentarer
Postat av: Lollo

Gå på bara det är nyttigt!!
Hoppas ni får det trevligt på lördag, jag kan tyvärr inte komma har ingen bil då Kjell åker till Svenska Rallyt på fredag.
Jag får greja här hemma o bala vin med halta lotta
Kram,

2008-02-06 @ 22:06:28
URL: http://lollo54.blogg.se
Postat av: Paula

Jag kommer också på lördag! Tänkte ge mig på att prova scrapbooking lite. Ses på lördag, jag tar väl med mig lite vin ja me...

2008-02-07 @ 15:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0