regn...........


vart tog solen och den varma vinden vägen?????usch,,,jaja...lite regn har ju aldrig skadat,men så här mycket är ju bedrövligt....eller hur?
idag har vi inhandlat nya utemöbler,,,lite optimistisk ,,med tanke på vädret,,,men jag tänker som dom sjunger i visan...
jag tror jag tror på sommaren jag tror jag tror på sol igen.......hihihihi....
nu ska en jobba i en vecka till sen ska jag ha semester i två,,,skönt,,,
nä,,nu kallar kvällsbestyren,,,ha det det gött där ute i cybervärlden.....kram


Kommentarer
Postat av: madde

Hej

Hade ni regn på midsommaren det hade inte vi på kusten. Det var blåsigt men det regnade inte, det var jätte skönt ändå.

Fin bild du tagit.

Kram Madde

2008-06-23 @ 18:30:58
URL: http://madde58.blogg.se/
Postat av: madde

Nu kan du gå ut på min blogg och kolla



kram Madde

2008-06-27 @ 10:18:23
URL: http://madde58.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0