lite dåligt samvete....

har jag fått för jag inte har orkat skriva i min blogg...men nu när det e hocky
på teven så får jag lite tid över till annat...hela familjen sitter klistrad framför dumburken..
e inte så intresserad av sport,,,jo friidrott är roligt att titta på....
vad kul jag hade på gråboträffen...o du zizzi....det bidde vin i sportflaskan...mums.
nu ser jag framemot mässan...det blir lite dyrt det här men vad f-n lite kul ska man väl ha...
och kronan gjordes rund för den ska rulla,,,brukar jag tänka i alle fall...
nu håller vi på och renoverar vårat loftrum....det ska bli kul och spännande..
ni förstår,,,,jag och min gubbe e inte alltid så ense om vad vi ska för några färger och dylikt..
men jag brukar vinna,,jag låter honom tro att det är han som bestämmer men i själva verket
e det jag som styr upp det...jag borde bli förhandlare på jobbet,,,,,låter chefen tro att han styr ,,,hihihi
just nu sitter jag och smuttar på en barcardi breezer  pineapple,,,det e gött....
ska se på efterlyst kl 21.00 på tv 3....
vilket lurendrejeri vädret blev...jag som trodde att våren var här..men det ska väl komma en
skvätt till innan våren e här på allvar...o det gör inget med tanke på att alla dumma fästingar
dör när snön ligger på..det e ju en fördel i alle fall....sen så ,,,sen så,,,äsch...det finns inga mer
fördelar med snön just nu ..jag vill att det ska bli vååååååååååårrrr.........
ha det gött därute i vintervädret....tänd ngr ljus och tänk på den varma våren som väntar oss..
ps...glöm inte att blåsa ut dom när ni lämnar rummet....
BAMSEKRAMAR TILL ER ALLA........GLAD PÅSK...image28

Kommentarer
Postat av: zizzi

Tjenixen söta du!!!!
Tack för omtanken gällande frissan.........
Är det sant att du hade vin med dig på Gråboträffen??? Jag menar på riktigt????????
Så kul!!!!!!!!!!!
Lycka till med biljett till mässan!
Glad påskkramar från mig!

2008-03-20 @ 22:24:22
URL: http://www.cissi74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0