fredag tjoho!!!!!!!

idag har jag varit i lidköping i en butik som säljer lite scrapbooking
material.....lite besviken blev jag allt,,,trodde att dom skulle ha mera
papper och pennor och dylikt.
men det får jag köpa på mässan istället,,,,oh gud vad jag längtar till den dagen...
sen ser jag fram emot gråboträffen oxå..
ska smila lite med gubben om vi inte kan ta en tur till alingsås och trollhättan....där vet jag
att det finns det jag vill ha..
ha samlat på mig lite bilder och papper till den 15 mars,,,,vi ska ju sitta där hela dagen ,så
lite mer arbete får jag ta med mig då..
nu är det rätt så roligt på jobbet,,,,vi har 3 st engelsmän där som har en sån rolig dialekt..
det är som danska fast på engelska,,,hihihi,,,alltså du fattar "nada"..
jag tror dom har lika kul som vi.....
snart e systemet färdigt och det ska bli skönt...är lite trött på att springa fram o tebax
med tunga vagnar....
idag börjar "så ska det låta" det ska bli kul.....min lilla danni e med där oxå..
jag får svika lets dance...för så ska det låta tycker jag e bättre...men o andra sidan så e ju
min danni med där oxå...heja danni
nä har en trevlig fortsatt fredags kväll....jag har hällt upp mig grogg som jag nu ska fortsätta
att smutta på.....(skål)image25image26och heja på min lilla gullpojke  danny

moi moi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0