söndag

idag har vi varit och lämnat fredrik på läger..han ska vara borta en hel vecka,,(snyft)
lägret ligger i flämslätt som ligger utanför lerdala(skara-skövde).vi träffade en som har varit med och arrangerat detta i 32 år ...så det måste vara stort läger...allt hade börjat i lerum....
det verkar vara stort,lion är med och en massa scoutmedlemmar.redan på bussen dit började
ledarna busa lite med dom..och ikväll skulle det bli en överraskning,,,frölundas hockymålvakt
skulle komma dit...fredrik skulle ta kort på honom och sig själv och fixa autograf till pappa
som 40 års present...va´go´han e´...lille fredrik,som inte e så liten längre...
det e´ett himla fint ställe...det ligger en stor sjö nedanför och dom hade en massa aktiviter runt om
i huset....biljard,gymnastiksal.biblotek  och en stor resturang bla....
hoppas att han kommer få det roligt.!!!!
tycker han att det e´nåt och ha så får han väl åka nästa år igen,,,då kanske lillebror kan följa med..
jesper gillar verkligen det med friluftsliv,så det skulle vara nåt för honom..
men denna vecka skulle jesper gå på kurs och lära sig rita manga.......
på tisdag tänkte jag ge jesper ett uppdrag....dom har ju sportlov nu så det kan ju bli lite ensamt hemma..

jag tänkte att han skulle få ta bussen in till vara och möta mig...då ska vi fika på nordpolen och handla lite och bara strötta omkring....det kan va´lite mysigt,,,bara han och jag....

igår(lördag)var jag hemma hos min syster madde och skräpa lite,,,det var mycket trevigt...det får vi göra om...


ha det gött därute nu i gråvädret så hörs vi vidare   kramarimage18

Kommentarer
Postat av: Lollo

Avundsjuk på min blogg, eller?
Kul att ni hade kul ilördags
Vi hörs
Kram Lollo

2008-02-10 @ 19:07:01
URL: http://lollo54.blogg.se
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Du har väl inte missat att vi har en scrap och stämpelträff i gråbo 15 mars.

2008-02-12 @ 19:33:35
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0