söndag

jaha nu e det söndag igen.....
nu har jag äntligen fått det bekräftat.....de e gråfolk jag har hos mig..
nu undrar ni säkert gråfolk vad e det?
jo det kan jag kan tala om för er...det är små vättar som vaktar vissa saker.
vad dom vaktar hos mig,har jag ingen aning om än....men,,,,äntligen någon
som tror på mig att dom finns....jag ser dom nästan varje kväll i min trapp...
det känns skönt att ha dom där,,,tryggt.
men det lustiga är att jag har sett dom så länge jag minnas,,,,,så att dom
skulle vara kopplade till huset jag bor i just nu verkar lite
långsynt...så,,,dom måste vara kopplade till mig....'
nä,,,nu ska jag forska vidare om mina teorier.
ha en underbar måndag på ,,,,kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0