stormigt

usch vad det har blåst i natt......tur att man inte behövde tända en massa ljus för att strömmen skulle gå,,,
nä, här hade vi ström hela tiden...
idag är det christers stora DAG......han fyller 40 år idag....
tänk vad tiden går fort.........vi träffades som 15 åringar....men blev tillsammans när jag var 16.....
då var han 17 år....
under dom åren som gått har det hänt allt....och då menar jag allt.....
allt ifrån förlovning...barnafödslar...giftermål.....sjukdom.....hus köp......dödsfall....bråk...och
givetvis mycket roligt oxå......
 att man skulle fylla 40 år kändes då vid 17 års ålder en evighet till dess....då är man ju gammal...
och nu är man där.....inte en dag äldre än 25 känner man sig...
visst är det underbart att se sina barn växa upp och bli till egna individer...med egna personligheter,,,
höra deras drömmar och syn på framtiden.....själv blev jag inte förhörd av min framtidstro när jag var liten...
så det är mycket roligt att lyssna till barnen när dom pratar om framtiden.....
allt är en dans på rosor,,men det finns en gnista av allvar oxå......skönt att veta att dom har fötterna
på jorden oxå...
nä,,,nu vill jag sjunga för min man.....JA, MÅ HAN LEVA ,,,,,,,,,,,,HIPP HIPP HURRA
image23HOPPAS HAN FÅR EN BRA FÖDELSEDAGimage24KRAMIZAR

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Kul att du kommer på gråboträffen. See you!
Kram

2008-02-24 @ 18:40:23
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0