tisdag......

oh vad jag saknar fredrik.....men han ringde idag...han hade det bra.....
skönt då kan man slappna av lite........
har försökt och pimpa min blogg lite...men det gick inte så bra....som ni ser...
men lite fint blev det .....
och nu har jag en klocka.....
i morgon ska jag ha facklig utbildning igen,,,,,,men god mat blir det ialle fall...hihihih
jag känner mig änna lite trött...ska nog slappa en stund framför teven...sen så kommer house på 4.an.
den är bra,tycker jag...
ha det gött därute......image19

Kommentarer
Postat av: Lollo

Slappa du bara det är oxå lite nyttigt, tror jag...
Vad gott för Fredrik att få komma på läger, o nyttigt att få längta efter honom för er
Imorgon skall vi till banken..............

2008-02-13 @ 23:19:44
URL: http://lollo54.blogg.se
Postat av: Lollo

PS du kan ju mycket om bloggsidor, jag får ju hjlp med min Ds

2008-02-13 @ 23:20:28
URL: http://lollo54.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0