måndag.....

japp..nu e det måndag igen....snart e de fredag oxå...så fort gå det,,,tycker jag..
men det gör inget för just nu e det bara tråkiga månader..
väntar fortfarande på våren,som alla gör nu förtiden...
inget särskilt har hänt,,,,har varit hemma i dag ifrån jobbet...min vänstra sida lyder inte mig som jag vill
har ringt dr som skulle ringa upp men inte gjorde,,,,,får väl ringa upp dom i morgon igen...
jag vet inte riktigt vad man ska göra om man får ett skov.....det ända jag vet är att jag ska höra av mig.
ms sköterskan tyckte att jag skulle vara hemma så jag inte gå och ramla och gör mig illa...men jag ska inte sitta still för den saken skull...rör på dig så mycket du kan ,fick jag höra...och det är väl i och för sig bra..
musklerna hinner inte vila och bli stela....jag undtade om det kan vara förskylningen som har startat ngt?
men det kunde hon inte svara på.....som vanligt vågar dom inte uttala sig om ngt utan läkarens råd...
men vad fan,,,,,,hon e ju ms sköterska och har hand om flera hundra säkert,,så ngt måste hon kunna säga...
attans,,,,jag tror att min ms börjar rota sig nu,,,,jag får fler och fler besvär för varje vecka nu,,,,
man kan ju undra hur detta ska sluta?
en fördel e ju att min rygg inte krånglar ialle fall....jag blev mycket bättre i den sen jag började med sprutorna....det e oxå en grej som neurlogerna skjuter bort,fast jag har träffat flera med  ms som säger samma sak.....
ja,ja,sånt e livet........väntar på att ms skolan ska börja igen,,,det e faktiskt rätt bra...man får reda på väldigt mycket...även sånt som kanske jag inte lider av just nu,,,,sen får man veta vad för slags hjälpmedel det finns...osv,osv.
nä snart e det dax för tv.....csi kommer ju idag...den är så himla bra...fast csi LA e nog bäst ....men idag e det miami som kommer...ha det så gött därute i kylan och mörkret,,tack gode gud för stearinljuset,så hörs vi vidare....kram...image12

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilka coola bilder du kan lägga upp nu
Duktigt!
Kram från Lollo

2008-01-28 @ 22:27:07
URL: http://lollo54.blogg.se
Postat av: Lollo

Vilka coola bilder du kan lägga upp nu
Duktigt!
Kram från Lollo

2008-01-28 @ 22:27:59
URL: http://lollo54.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0