SKA FÖRSÖKA......

mina syrror har varit på mig att jag ska blogga mer.....dom har rätt....men nu har det varit lite mycket...
julgardiner ska ner och upp med nya,,,tomtar ska packas ner och man kommer inte ihåg från år tillår
vilka kartonger dom skall ligga i...man dammsuger varje dag tills den nu så vackra gran ska slängas ut,
men det har jag gjort nu,,,,aj mina fötter,,,,dessa barr,,,,men,men,,,,gran ska man ha på jul...
ska försöka och pipa in sida lite....har fått några länkar av lollo....
tänkte oxå lägga ut en liten filsnutt som jag har gjort,,men lyckas inget vidare,,,,
jag fick en jätte häftig kamera/video i julklapp som jag håller på att lära mig,,,,
det blir nog bra när jag kan den.......
kram på er alla därute i cybervärlden....image10.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men Käthe, vad duktig du har varit, jättefint blink ju
Kramar från Lollo

2008-01-14 @ 23:06:54
Postat av: madde

Du kan komma till mig på Torsdag, så kan vi göra lite scrapping. Dricka lite gott kaffe oxå kanske en kaka till, eller hur!!!!!!
Kram Madde

2008-01-15 @ 17:09:40
URL: http://madde58.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0