torsdag......

känner mig väldigt trött nu.......kan kännas att man lever bara för
att helgen stundar,,,,inget roligt har hänt,,,eller planerat,,,,men
i september åker hela familjen till cypern...hela 2 veckor ska vi vara där...
men det är ju i september.......det är långt dit,,,,,
ja,ja,ja,,,,jag känner mig tråkig oxå,,så det låter väl tråkigt när jag skriver...
på jobbet blir det jobbigt nu,,,vi ska byta ut ett system som ska vara klart i mars...
det kommer att bli mycket spring fram och tillbaka...jag få se det som lite kondition...
i morgon skall cassandra till tandläkaren och få tandställning...
hon har väntat jättelänge,,,men nu ska det äntligen bli av...
vi har bokat spökhuset igen i borgvattnet...men det blir inte förrän i juli...
det ska bli spännande,,det är ju så himla fint där uppe oxå...
nä,nu ska jag ringa til ms sköterskan ,,så har det så gött därute i cybervärlden..
kramar

Kommentarer
Postat av: stine

Hej ta en titt in i min blogg, jag skriver om mode som passar alla plånböcker..
nya tips varjedag..
kram

2008-01-24 @ 13:12:43
URL: http://stineb.blogg.se
Postat av: Lollo

Äh.. du tror väl inte på spöken, Käthe.
Fast roligt att unnar er lite semester
Kramar

2008-01-24 @ 22:09:35
URL: http://lollo54.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0