MIDSOMMAR........

nu e de dags för att fira midsommar,,,hoppas att vädret blir hyfsat bra...
och till det blir detsill och nubbe..
har gjort en nubbe i år,,på melon och lime...har provsmakat den....mums,säger jag bara,,risken för baksmälla
e´hög,,,...
ha en trevlig midsommar på er nu därute i cybervärlden,,,nu ska jag fortsätta att öva in sångerna....
         små grodorna,små grodorna,,,nä,,vänta nu,,,,,,,tänk om jag hade lille nubben utpå ett snöre i halsen
                                                                                              tänk om jag hade lille nubben utpå ett snöre i halsen
                                                                                              jag skulle dra,den upp och ner,så att det kändes som många fler....
                                                                                               (mel:hej tomtegubbar)   kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0