vilken härlig tid

ja...nu e det verkligen sommar...bruna ben och fräknar,,kalla jordgubbar och snart sommarlov...
ska jobba till vecka 27,,sen semester i två veckor,,ska spara två till september,,då bär det av till
cypern,,,hela familjen plus farmor,,,,även cassandras pojkvän ska med ,,tommy heter han..
på måndag ska andreas skriva på lägenhetskontrakt..snyft,,,han ska flytta hemifrån...det är väldigt
blandade känslor,,,han e ju stor nu,,hela 21 år.....
jag e nog en liten hönsmamma trots allt....jag försöker verkligen att inte dalta så mycket...
på fredag e det dax för skolavslutningen,,jag fick inte ledigt så svärmor får gå på jespers,så får pappa christer
gå på fredriks...jespers börjar kl 10.00 och fredriks 9.00 så kanske christer hinner på bägges....jag hoppas att jag få
komma hem till färdigdukat bord med fika och glass.....hihihi....
har lekt lite med min nya kamera...det e väldigt kul...
här är några bilder på blommor i min trädgård.......även en svalkande bild på christer i poolen
                

ha en skön sommarkväll..kramizar


Kommentarer
Postat av: madde

jättefina kort vad duktig du är



kramar Madde

2008-06-10 @ 09:29:32
URL: http://madde58.blogg.se/
Postat av: Lollo

Mästerfotografen, tur att du är MIN syster

KRam

2008-06-10 @ 22:40:53
Postat av: Lollo

Vilka scrappkort det är!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-10 @ 22:42:22
Postat av: zizzi

Helt underbara foton du tar! Håller med om att det inte är speciellt lockande att sitta framför datorn......

Tack för dina fina ord!

Ha det så bra! KRAMAR

2008-06-12 @ 20:49:37
URL: http://cissi74.blogg.se/
Postat av: zizzi

Tack för de söta orden...

Kramiz right back!!

2008-06-17 @ 20:58:38
URL: http://cissi74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0