semestervecka.......

denna vecka har jag semester...göttigött.
har gjort lite städning hemma,,,det behövdes..
vi håller på att renovera vårat loftrum så det ser ut lite som en
byggarbetsplats...men det blir ju fint sen....
igår tror jag att jag hade migrän......usch,det var det j-vligaste
jag har varit med om....det började att jag såg sick-sack mönster,,
sen så small det bara till och huvudvärken kom....nästan med en gång började
jag kräkas.....blä....låg hela da´n.  idag e jag bara lite öm i skallen...men det överlever jag..
japp då va det mässan på lördag då...det ska bli kul...ska nog invenstera i lite mallar tror
jag ,om dom har.....lite lack och färger...vi få se ,vi få se......
nu lyser våran efterlängtade sol ute,,,det e bra,,då kanske den förbaskade snön
smälter bort..
ha det gott därute i cybervärlden så syns och hörs vi......
image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0