Hemma igen........

nu e vi hemma igen...längtade verkligen inte hem ,,ville så gärna stanna kvar...
första veckan var det upp till 42 gr varmt i skuggan,,,sen andra veckan var det 36-38 gr varmt..
i medelhavet var det dryga 32 gr varmt,,,kan man klaga .....NEJ... och åter nej.....
har tagit massor med kort som jag ska lägga upp sen...
nu ska vi spara till nästa resa.......nämligen thailand......kan hända att vi ta en rest resa till turkiet innan,,
vi få se hur myckt pengar vi får ihop......
thailandsresan blir inte av förrän 2010....så nästa år blir det nog en vecka i turkiet....
det har blivit väldigt dyrt nere ¨på  cypern.....att leva där nere kostar lika mycket som i svergie..
en middag för en person kostar ca 20.00 euro...det blir ca 200 kronor...men då ska man kanske tänka på att
man verkligen får mat för pengarna......inte som här...fransk tallrik.....stor tallrik lite mat...
'nä,där nere fick man typ ett uppläggningsfat,,,som var fylld av god mat.......
så nu väntar vågen på att mäta mindre kilon....hihihi...
snorkla var verkligen ingen dum ide......
det fanns så vackra fiskar och jesper och christer såg bläckfisk......det var en höjdare.....
plockade fina snäckor,,,,,,
oh jag skulle kuna sitta och skriva om cypern i all evighet,,,men jag ska ladda upp kort så ni får se själva....
ha det gött därute i höst rusket


kramar

Kommentarer
Postat av: Lollo

välkomna hem!

Nyfiken på era kort!

Kram från Lollo

2008-09-27 @ 22:54:58
URL: http://lollo54.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej

Välkommen hem

Vi får skräpa en lördag nu när det börjar att bli mörkt ute. Glöm inte att vi ska dricka vin till, blir bättre inspiration då.

Många kramar till dig från mig

2008-09-28 @ 19:10:40
URL: http://madde58.blogg.se/
Postat av: Lollo

samma tur som att du är min lillasyster!

KRAM

2008-09-29 @ 11:13:53
URL: http://wwww.lollo54.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0